Volné pozice

Patříme mezi významné zaměstnavatele v kraji Vysočina a Jihomoravském kraji. Aktuálně zaměstnáváme 220 zaměstnanců po celé ČR. Převážná část pracuje v Jihlavě, kde společnost sídlí.

Volná místa v Jihlavě

Zpět na výpis

ADMINISTRATIVNÍ KOORDINÁTOR

Co vás čeká?

Administrativní koordinátor je zodpovědný za zajištění hladkého chodu kanceláře a administrativních procesů. Tato role zahrnuje správu kancelářských potřeb, komunikaci s dodavateli, organizaci firemních akcí a poskytování podpory vedení společnosti i ostatním týmům. Administrativní koordinátor se také podílí na přípravě marketingových materiálů, organizaci marketingových událostí a kampaní a na správě firemních prostor.
 

Hlavní odpovědnosti:

Zajištění hladkého chodu kanceláře a administrativních procesů: Denní zajištění funkčnosti kanceláře.
Příprava marketingových materiálů: Tvorba materiálů pro marketingové účely, správa marketingového skladu.
Organizace marketingových událostí a výstav, včetně školení PBZ: Koordinace a podpora při přípravě a realizaci, včetně účasti na výstavách a událostech.
Správa kancelářských potřeb: Zajišťování potřebného materiálu a vybavení, komunikace s dodavateli.
Organizace firemních akcí: Koordinace firemních událostí, schůzek a dalších aktivit pro zaměstnance a zákazníky.
Podpora vedení společnosti: Poskytování administrativní podpory vedení a spolupráce s dalšími týmy ve firmě.
Správa firemních prostor: Zajišťování údržby a čistoty prostor a koordinace s externími dodavateli údržby.
Komunikace s návštěvníky a zaměstnanci: Vítání návštěvníků na recepci, poskytování informací a komunikace s externími partnery.
 

CO POŽADUJEME

min. středoškolské vzdělání
Výborné organizační schopnosti
Praxe na administrativní nebo marketingové pozici výhodou
Znalost administrativních postupů a kancelářských aplikací
Schopnost samostatně řešit problémy a koordinovat více úkolů současně
Silné komunikační dovednosti
Pokročilá znalost práce s počítačem (MS Office)
Základní zkušenosti s marketingovými nástroji a softwarem výhodou
Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
 

CO NABÍZÍME

Stabilní zaměstnání
13. plat
Docházkový bonus
Dotované závodní stravování
Firemní produkty za zvýhodněnou cenu
Penzijní připojištění
Dovolená navíc
 
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis.
Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

 

EMAIL

kariera@doornite.cz

Děkujeme

 

 

Pavel Babička

tel.: +420 567 121 419
e-mail: kariera@doornite.cz

Sestavte si dveře na míru

x

V našem konfigurátoru dveří si sami online vytvoříte dveře podle svých představ. Vyberte si materiál, typ, barvu, výplň a tak dále. Svůj návrh pak pošlete nejbližšímu prodejci a máte hotovo.

vyzkoušet